Pleo Zakelijke Mastercard met alles-in-één oplossing voor bedrijfsuitgaven

Als u op zoek bent naar een oplossing voor bedrijfsuitgaven, dan is de Pleo Card een optie die u zeker moet overwegen.

Wat is Pleo?

Pleo is een innovatief uitgavenbeheersysteem waarmee bedrijven hun bedrijfsuitgaven kunnen automatiseren en beheren.

Individueel uitgavenbeheer

Met Pleo kunt u uw bedrijfskaarten toekennen aan werknemers en afzonderlijke uitgavenlimieten instellen. Zo houdt u de controle over wie wat kan uitgeven.

Simpele administratie

Bonnetjes van betalingen die uw werknemers doen kunnen direct na het kopen door hen worden toegevoegd in de app op hun telefoon. Bonnetjes verzamelen is geen hiermee geen handmatig werk meer.

24/7 Inzicht

Het systeem biedt real-time overzicht van alle bedrijfsuitgaven en automatische uitgavenrapporten, zodat u altijd op de hoogte bent van uw bedrijfsuitgaven.

Hoe werkt Pleo?

Pleo Mastercard

Het product heeft twee belangrijke componenten: de zakelijke betaalkaarten en de software die alles bij elkaar brengt. Samen vormen zij een platform dat zorgt voor gebruiksgemak in de financiële organisatie van uw teams.

Pleo Card

De zakelijke betaalkaarten van Pleo prepaid Mastercard creditcards. Betalingen met deze kaarten worden direct van uw Pleo rekening afgeschreven. Anders dan bij reguliere creditcards ziet u dus direct hoeveel geld er nog op de rekening van het bedrijf staat en komt u niet aan het einde van de maand voor een verrassing te staan.

Plastic Card of Virtual Card

Uw bedrijf krijgt de beschikking over virtuele en fysieke cards. De virtuele kaarten kunnen gebruikt worden voor online betalingen, de fysieke kaarten zowel voor online als offline betalingen.

Uitgavendashboard

Alle betalingen die met het systeem worden gedaan vindt u terug op het dashboard van uw account. Hier ziet u in een oogopslag digitale bonnetjes, aankoopcategorie, leverancier en meer. Zo heeft u altijd een duidelijk overzicht waar uw geld naartoe gaat. U kunt de gegevens exporteren naar verschillende boekhoudsoftware, zoals Exact of Visma. Ook exporteren naar Excel of PDF behoort tot de mogelijkheden.

Budgetten

Met Pleo kunt u budgetten instellen voor uw teamleden. U kunt limieten instellen voor individuele kaarten of voor het hele team. Ook is het mogelijk om limieten in te stellen op basis van tijd, categorie of bedrag. Dit helpt om ongewenste uitgaven te voorkomen.

Een blik op de software.

Wat kost Pleo?

Pleo kent drie verschillende accounts met elk een eigen prijs. Welke u moet kiezen hangt af van de grootte van uw team en de mogelijkheden die uw bedrijf nodig heeft.

AccountPrijsEigenschappen
StarterGratisMaximaal 3 gebruikers
Essential€49 p/mIncl. 3 gebruikers. Extra gebruikers tegen betaling
Advanced€79 p/mIncl. 3 gebruikers. Extra gebruikers tegen betaling. Toegang tot geavanceerde functies zoals API integratie.

Naast de basiskosten kunnen er gebruikskosten in rekening worden gebracht, zoals een koersopslag bij een aankoop in vreemde valuta. Bekijk voor een volledig kostenoverzicht de website van Pleo.

Tip: U kunt het Starter account gebruiken als gratis proefversie of een demo boeken.

Aanvragen

Aanvragen doet u via de website. Vul een zakelijk e-mailadres in en doorloop het aanmeldproces in enkele stappen.

Alternatieven

Bekijk het overzicht met alternatieve zakelijke creditcards.